Jdi na obsah Jdi na menu
 


<bgsound src="/file/3/moje_hudba.mp3" loop="infinite">

Jídelníček pro změnu životního stylu

15. 5. 2012

Jídelníček pro změnu zdravého životního stylu

 

Snídaně:

Tři dny v týdnu snídáme vločky a tři dny žitný chléb, sedmý den máme půst, kdy pijeme 3 litry vody, bylinkové čaje.
Ke každému jídlu, kde je to možné, zařadíme pokaždé zeleninu
3 lžíce vloček, 2 lžíce jogurtu přírodního charakteru do 3,5% tuku, 1 ks ovoce, 5 mandlí a 1 lžička bio odtučněného kakaa

nebo

žitný plátek chleba se žervé, 200 g zeleniny, melta, zelený čaj nebo špaldová káva apod.

alternativy

– pomazánka z kvasnic a tofu
– celerový salát s jogurtem
– 2krát za měsíc si namažeme tence chléb s máslem
– vajíčko
– libová krutí šunka
– z tofu
– baklažánová pomazánka

 

dopolední svačina

ovoce

 

oběd

1 hrst sacharidů + 1 plátek masa jako dlaň + 2 hrsti zeleniny + zeleninový salát

přílohy, nevynechávat, byl by sacharidový deficit a chuť na sladké
- rýže natural, parboiled, divoká, dlouhozrnná, brambory, cizrna, jáhly, kuskus, pohanka
- červená čočka, hnědá čočka, fazole, nejlépe v kombinaci s rýží
- ryby, bio kuřecí, krůtí, kvalitní hovězí – zadní, vepřové – kýta, jehněčí, králík,
- tofu, tempeh,

 

svačina

kefír, jogurt, knackebrot, zeleninová šťáva, tvaroh, tvarohová pomazánka

 

večeře

zelenina dušení, zapečená, může být i s masem, zeleninové saláty, čočkový salát se zeleninou, nízkotučné sýry do 20%,